الرقم | عنوان الكتاب | المؤلف | سنة النشر |
|---|---|---|---|
1 | صناعة أفلام الرسوم المتحركة بين التطوير والإنتاج | دعاء عاصم فرحان | 2024 |
2 | تصميم واجهات المستخدم التفاعلية | اروى يحيى الارياني | 2020 |
3 | تطبيقات الذكاء الاصطناعي في التصوير والمونتاج الرقمي | مالك العزة | 2025 |
4 | النشر والملكية الفكرية والثورة الرقمية | المنظمة العالمية للملكية الفكرية | 2021 |
5 | الكاميرا والتصوير الرقمي | احمد ناجي | 2018 |
6 | الوسائط المتعددة | لؤي الزعبي | 2020 |
7 | Cinema 4D: The Artist’s Project Sourcebook | Kent McQuilkin | 2011 |
8 | fundamentals of character design Gadea : how to create engaging characters for illust | randy dale bishop | 2020 |
9 | animation for beginners: started with animation filmmaking | Morr Meroz | 2021 |
10 | designing interfaces patterns for effective interaction design | Jenifer Tidwell | 2020 |
11 | esthétique du montage | Vincent Amiel | 2022 |
12 | designing and prototyping interfaces interfaces with Figma: learn essential ux/ui design principles by creating interactive prototypes for mobile tablet and destop | Fabio Staiano | 2022 |
13 | Adobe After Effects Classroom in a Book | Lisa fridsma | 2023 |
14 | The art of the storyboard : a filmmaker s in introduction | John hart | 2008 |
15 | Design Elements: Color Fundamentals | Aaris Sherin | 2012 |
16 | Internet and World Wide Web how to program | Paul deitel | 2012 |
17 | Adobe Illustrator CC Classroom in a Book | Brian Wood | 2024 |